söndag, december 10, 2006

Veckans träning: 40.8 km

  • mån: vila
  • tis: 8.5 km @ 4:59
  • ons: 30 min elliptical + 30 min styrka
  • tor: snabbdistans 7km @ 3:59 + 2.8km upp och nedjogg
  • fre: vila
  • lör: distans 8.7 km @ 4:44
  • sön: distans 13.8 km @ 4:55

Återhämtningsvecka som varit jätteseg. Förutom att jag både har ätit och sovit dåligt under veckan, har jag känt mig lite småkrasslig i kroppen; dock ingenting som brutit ut. Veckans höjdpunkt måste vara massagen jag fick i tisdags. Där fick jag dessutom lite bra tips på muskler att stärka!

Nästa vecka ska jag tillbaka upp till 55 km. Ett ganska körigt schema, med två jobbresor gör att det tyvärr inte hinns med nån styrketräning/alternativträning. Det ska dock bli skönt att köra lite tröskeltusingar i shorts på sydliga breddgrader.

Inga kommentarer: